czwartek, 16 sierpnia 2012

21.26

Tak jak obiecałam pojawiam się z nowymi zdjęciami..efekty oceńcie sami :)
W takich stylizacjach czuję się najlepiej, przez jakiś czas próbowałam wydobyć dziewczęcość pod pewną presją..ale dochodzę do wniosku ,że nie tędy droga jestem kimś odrębnym od reszty otoczenia i wszystko co robię wzbogaca moją osobę..w dzisiejszych czasach tylko to pozwala na uzyskanie miana kogoś.
 
Mam bardzo dużo pomysłów,myśli i wielki mętlik w głowie..a efekty jego będą wspaniałe, obiecuje 

A o to Pani fotograf :)

                                                                       Polecam klik

                                                                                Pozdrawiam Betty :*

4 komentarze:

  1. genialny zestaw, strasznie mi się podoba *.* a co do stylu ubieranie się, to lepiej chodzić w spranych dżinsych i czuć się dobrze, niż latać w spódniczkach i czuć się niekomfortowo. :D
    + obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! nice blog :) follow each other?

    http://areyougonnabemygirl.tk/

    OdpowiedzUsuń