czwartek, 2 sierpnia 2012

20.40

Po długiej nieobecności..przybywam..z niczym(?)Próbowałam wielokrotnie wgrać małą fotorelacje z Warszawy..ale niestety mi się nie udało.

Więc postanowiłam w kilku zdaniach streścić mój wyjazd do stolicy.

Zaliczam go do udanych,pogoda? jak dla mnie 100 stopni,odwiedziłam zoo i muszę przyznać,że to był dobry wybór..potem poszłam do kina na Prometeusza hmmm czekałam na ten film dosyć długo i muszę przyznać, że jestem zawiedziona..masakra..po prawie 3godzinach tortur postanowiłam wybrać się na małe zakupy..niestety tylko do mojej szafy trafiła kurtka z przeceny jak dla mnie idealna :)
Co dalej..powrót do domu oczywiście metrem( najlepszy środek komunikacji )..Niedziela poranek..jak już dotarłyśmy na starówkę
*opalanie przy fontannie
*kawa
*mały rejs statkiem
*Kościół
*obiad ( mniam , takiej pysznej sałatki nigdy w życiu nie jadłam!:) + miła obsługa )
*szybki powrót oczywiście z wieloma niespodziankami
*wyjazd :C

Z przyjemnością wam oznajmiam ,że ustaliłam już termin(  przyszły weekend ) nagrania filmiku !
Mam nadzieje ,że wszystko wypali i wreszcie pokaże wam coś ciekawego!
Pozdrawiam , Betty :*

2 komentarze: