środa, 21 listopada 2012

..

Cześć! Kolejny taki samy dzień..nie wiem co ze mną ale od pewnego czasu nie potrafię się zakceptować..wszystko we mnie jest złe..najchętniej bym zmieniła całą siebie o 360stopni i tak by było najlepiej..Nawet to kamerkowe zdjęcie sprawiło mi trudność..no ale prowadzę bloga i trzeba tu czasem coś dodac.
MONOTONIA..każdy weekend spędzam tak samo czyli oglądając filmy..jeden za drugim..może ktoś poleci mi jakiś dobry film ?:>



Mam nadzieję,że uda mi się niedługo coś dla was przygotować!

14 komentarzy:

  1. Chyba o 180 stopni. Obracając się o 360 wrócisz do miejsca gdzie zaczęłas się obracać. ;D

    filmów fajnych nie znam ale uwielbiam rodzinke.pl zawsze powiedzą coś 'głupiego' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to pisałam miałam na myśli,że chciała bym zmienić wszystko i zacząć od zera :D

      Usuń
  2. sooo cute :)

    wish you a wonderful weekend!!
    xx share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)) moze obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z filmów nie wiem co mogłabym polecić ale może serial "how i met your mother"? potrafi poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze znam to uczucie.
    Z filmów polecam O północy w Paryżu (jeden z moich ulubionych filmów) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne uczucie.
      Oglądałam ten film!Bardzo fajny jest!:D

      Usuń
  6. dokładnie mam często takie samo uczucie. ; <
    a z filmów to ostatnio oglądałam Mój rower ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jestem legendą" jest niesamowity, mimo iż zawiera nieco z horroru. :D
    Ale jak sama sobie oglądasz, to ja bym Ci poleciła nic innego, jak bajki disneya. Poprawiają humor jak nic, i popychają do działania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem legendą jest genialny!
      Szczególnie Dzwoneczek <3

      Usuń