poniedziałek, 10 grudnia 2012

elegancik

Cześć!:)Wreszcie się zmobilizowałam i zrobiłam w weekend zdjęcia..moim celem było połączenie stylu sportowego z elegancją mam nadzieje że mi się udało :3 Wykorzystałam do tej stylizacji moje piękne buciki..niestety chodzenie w nich nie sprawi mi tyle przyjemności co podziwianie ich blasku :/ Zdjęcia robiła dla mnie Aleksandra Niezgoda klik
Dzisiaj zaprezentuje wam pierwszą część zdjęć, za parę dni pojawi się kolejna :)







Nie wiem jak wy ale ja czuję już magię świąt! U mnie jest bardzo dużo śniegu,na coli pojawił się Mikołaj, w sklepach ozdoby świąteczne..tylko teraz pozostaje mi czekać na święta! Miłego Wieczoru :*

17 komentarzy:

  1. idealnie połączyłaś sport i elegancję, buty ze skarpetkami totalnie mnie powaliły :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! miło mi usłyszeć takie słowa..ponieważ taki efekt chciałam uzyskać:))

      Usuń
  2. kamizelka jest rewelacyjna i muszka <3

    zapraszam do mnie :)

    comenswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że sesja w domu bardzo inspirująca to nie podoba mi się połączenie tych butów i skarpet, nie tu akurat, bo ogólnie jestem otwarta na takie połączenia. Ale jak Ci się podoba i tak chciałaś to jest ok. No i jak mowiłam zdjęcia- są ekstra!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię połączenie tych stylów. bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice pics :33
    your clothes are amazing!
    http://ziu-ziu3.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń