czwartek, 18 października 2012

 No więc..postanowiłam napisać tu o bardzo istotnej sprawie jak dla mnie..kiedyś gdy pierwszy raz oglądałam film ' Jestem Legendą' najbardziej mi utkwił w pamięci motyw motyla i porównanie go z Bogiem..jest on dla mnie symbolem wiary, wolności i piękna..jako stworzenie idealne chodź żywot jego jest bardzo krótki ma coś w sobie co mnie intryguje(?)zachwyca(?)No nie wiem tak do końca..jego delikatna budowa, rozmiar i to jak intensywne ale krótkie życie go czeka można porównać z człowiekiem no bo co to jest 70,80 czy też 90 lat w porównaniu z wiecznością? Po drugie- Piękno ,wychodze z takiego założenia że każdy z rodzai motyli jest piękny ale inny tak jak człowiek..każdy na swój sposób jest piękny i delikatny pod wieloma względami..nawet największy tyran ma jakąś słabość..


No właśnie! Te słowa to podstawa do szczęścia :>

Jako dosyć młoda osoba..NO bo co to jest 17 lat w porównaniu do tego co mam jeszcze przeżyć(heh) marzy mi się wielka kolekcja motyli, niestety mój ukochany motyl uległ zniszczeniu :C rozsypał się na miliony kawałków !


Tyle miałam do przekazania :))

A no i w weekend będą nowe zdjęcia więc w niedługim czasie się coś tu nowego pojawi !

4 komentarze:

  1. To ten film?
    http://www.filmweb.pl/Jestem.Legenda
    Nie oglądałam, ale z tego co widzę, to nie wydaje mi się aby był tam motyw motyla...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ton ten film :) Musiała byś obejrzeć,żeby dowiedzieć się o co chodzi z motylem :> oczywiście film jest oo zarazie ,która zniszczyła cywilizacje..i został jeden człowiek ,który testiował 'lekki' na odwórcenie tej zarazy..a motyw motyla pojawił sie w dwóch scenach i chodziło o wiarę :>

      Usuń
  2. Ostatnio widziałam kolekcję na sprzedasz ciem i motyli, trochę przeraża mnie to że zwierzęta są zabijane po to aby cieszyć oko i to brutalnie wbija im się szpilkę w odwłok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motyle krótko żyją:)i wiele osób je po prostu za susza :>

      Usuń